Το πιο δημοφιλές βίντεο στη σύντομη ιστορία του TikTok είναι ένα βίντεο διάρκειας 18 δευτερολέπτων όπου ο χρήστης Ζακ Κινγκ ντύνεται σαν Χάρι Πότερ και δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι πετάει με τη σκούπα του. Το βίντεο αυτό έχει συγκεντρώσει 2,2 δισεκατομμύρια προβολές, αντιπροσωπεύοντας τη φύση του TikTok ως πλατφόρμας ψυχαγωγίας.

Πρόσφατη έρευνα του Pew Research Center ανέδειξε ότι ο αριθμός των Αμερικανών ενηλίκων χρηστών που λαμβάνουν ειδήσεις μέσω του TikTok έχει υπερτετραπλασιαστεί τα τρία τελευταία χρόνια. Το 2020, το 3% των συνολικών χρηστών που ενημερώνονταν μέσω TikTok ανέρχονταν σε 3%, ενώ το 2023 αυξήθηκε στο 14%.

Καθώς το TikTok είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στις νεότερες ηλικίες, είναι λογικό ότι οι προτιμήσεις για ενημέρωση μέσω αυτής της πλατφόρμας είναι συγκεντρωμένες σε νεαρούς χρήστες. Σχεδόν 1 στους 3 Αμερικανούς κάτω των 30 ετών ενημερώνεται τακτικά από το TikTok. Η αύξηση αυτή στην ηλικιακή ομάδα 18-29 ανήλθε από 9% το 2020 σε 32% φέτος.

Γενικότερα, το ποσοστό των ενηλίκων που επιλέγουν το TikTok για την ενημέρωσή τους αυξήθηκε σχεδόν διπλάσια από το 2020, φτάνοντας το 43%. Παρόλο που το TikTok επικεντρώνεται στην ψυχαγωγία, φαίνεται ότι γίνεται όλο και περισσότερο ένας χώρος για ενημέρωση, καθώς οι χρήστες αναζητούν ποικιλομορφία περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων και ειδήσεων.