Οι εταιρείες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία και στοχευμένη προβολή διαφημίσεων, με τη βιομηχανία διαφημίσεων στο διαδίκτυο να επωφελείται από την εξατομίκευση μέσω συλλογής και ανάλυσης δεδομένων χρήστη.

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση, ωστόσο, έχει προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με την προστασία των δεδομένων και την προσωπική ασφάλεια, καθώς εκτίθενται σε λάθος χέρια. Ορισμένοι ειδικοί προειδοποιούν για τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να έχει η διαφήμιση τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνία.

Ενώ η προσαρμογή των διαφημίσεων στα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των χρηστών μπορεί να θεωρηθεί προοδευτική, η υπερβολική ποσότητα και η έλλειψη διαφάνειας προκαλούν ανησυχία ως προς την ιδιωτικότητα και την αυτονομία των χρηστών.

Σε σχέση με τις ανησυχίες αυτές, η έλλειψη συμμόρφωσης των εταιρειών που αναπτύσσουν τεχνολογίες διαφήμισης βασισμένες σε τεχνητή νοημοσύνη με ηθικά πρότυπα αναδεικνύεται ως ένα πρόβλημα.

Σε κάθε περίπτωση, η αποτελεσματική προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών και η διασφάλιση ενός ηθικού πλαισίου για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση παραμένουν ζητήματα προς επίλυση.